درمــــان ناتوانی جنسی(مردان)به کمک ماساژ

روزهای بارداری یک مادر بزرگ

برای همه مادران امروز

برای غلبه بر ناتوانی جنسی کیسهء بیضه و محتویات آن (بیضه ها) را در دست بگیرید و روزانه حدود 20 بار یا بیشتر آنرا بطور متناوب (سفت و شل گرفتن) فشار دهید. به 2 مرکز تحریک کنندهء خاص گرمگـــاه توجه کنید که یکی از آنها مابین بیضه و نشیمنگاه و دیگری بین انتهای ستون فقرات (دنبالچه) و مقعد قرار دارد. این مراکز تحریک کنندهء غدد جنسی را با کمک انگشتان بطور آرام و متناوب 5 بار فشار دهید (و رها سازید). اکنون برای تحریک بیشتر، نواحی اطراف نشیمنگاه (مقعد) را فشار دهید. ماساژ دادن این مراکز واکنشی تحریک کننده می تواند برای زنان هم به اندازهء مردان مفید باشد.

 

 

یک تـمــــرین:

روی زمین دراز کشیده و پاهای خود را از هم باز کنید. در این حالت، انگشتان خود را روی قسمت داخلی پاها نزدیک نشیمنگاه (مقعد) قرار داده و به دقت به لمس کردن و یافتن نقاط حساس و واکنشی یپردازید. رگهای بسیاری در اطراف این استخوان از روی هم می گذرند و کاملا حساس هستند؛ یعنی در صورت فشار وارد کردن بر آنها احساس درد خواهید کرد.

اکنون فشار را بطور مداوم روی این ورید نگاه دارید و جریان خون خود را به طرف آلت تناسلی (عضو نعوظی) بکشانید. سرعت جریان خون در این قسمت کند است، بنابراین برای افزایش جریان خون مجدد در آن، باید چند بار جریان خون را به سمت بالا بکشانیم تا ناتوانی جنسی برطرف شود. همچنین باید با دست جریان خون را در قسمت داخل‍ی پا به سمت پائین ــ تا پاشنه ــ هدایت کرد.

درک این روش و انجام آن آسان است. از آنجا که بسیاری از ما خیلی کم ورزش میکنیم، درک این نکته که طی سالها سرعت جریان خون کاهش پیدا م‍ی کند، آسان است. بنابراین، در صورتیکه دچار مشکلات جنسی هستید، این نقطه از مراکز اصلی است که برای درمان ناتوانی جنسی باید روی آن کار کرد.

 

ـــ صــدای شمـــا مردانگی شمـــا:

وقتی صدای یک مرد شروع به نازک شدن می کند، نشانهء مطمئنی است که از مردانگی او کاسته شده است. مایعی به نام Vortex   که در ناحیهء گردن وجود دارد، کنترل تارهای صوتی را بر عهده دارد و مستقیما با مایع نخاعی زیر گردن که در نهایت به مرکز کنترل جنسی مربوط می شود، در ارتباط است.

هر عاملی که یکی ار این 2 مرکز را تحت تاثیر قرار دهد، بر دیگری نیز مؤثر خواهد بود. وقتی صدای یک مرد از حالت بم بودن به سمت زیر شدن می گراید، احساسات مردانه او نیز کاهش می یابد.

بنابراین، افراد می توانند با این  تمرین، صدای خود را کلفت تر یا به اصطلاح، مردانه تر کنند. بدینگونه، با افزایش سرعت این مایع (Vortex) در مراکز جنسی، انرزی مردانه نیز افزایش می یابد و در نتیجه، طنین صدای فرد تغییر می کند. (بم تر می شود).

                 

http://tanzimhosseini.persianblog.ir/



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در یک شنبه 23 بهمن 1390برچسب:,ساعت 20:54 توسط ملوس| |


آخرين مطالب
» چگونه اوضاع مالی خود را کنترل کنیم؟
» ۱۰ ترفنـد بـرای جلب محبـت مـادرزن !
» اقلام واغذیه های خطرناک
» عمـده مشـکلات سفـره ایـرانـی
» حنا و فرزند نیکو "
» کاسنی و فرزند پسر
» نکات ضروری جماع
» زبان باز کردن طفل
» دستورات بهداشتی معصومین علیهم السلام در باب کودک
» تقسیم روزی در بامداد
» در حین آمیزش
» عوامل طبیعی و تأثیر آن ها بر روی بدن(حین امیزش)
» مردان چگونه مقدار اسپرم خود را افزايش دهند
» تاثير رابطه جنسي بروي سلامتي
» جکوزی در تضعیف قوای اسپرم موثر است
» درمان انواع بيماريهاي جنسي با گياهان دارويي
» 7 درمان فوری و طبیعی برای سرماخوردگی
» راز های نهفته در شاهنامه فردوسی از طب سنتی
» معجون‌هاي طبيعي براي درمان معده درد
» مغز و اعصاب در منظر اسلام

Design By : Pichak